網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月31日 星期五

【屈穎妍轟請假護士】光頭警長做應聲蟲鬧「垃圾」 黃秋生:咁七月逃兵係乜? __,黃秋生,

【屈穎妍轟請假護士】光頭警長做應聲蟲鬧「垃圾」黃秋生:咁七月逃兵係乜?6分鐘前由於香港政府遲遲不封關,令不少內地人湧入香港,之後在港發現多宗武漢肺炎確 ...




  • 【屈穎妍轟請假護士】光頭警長做應聲蟲鬧「垃圾」 黃秋生:咁七月逃兵係乜?
  • 6分鐘前




由於香港政府遲遲不封關,令不少內地人湧入香港,之後在港發現多宗武漢肺炎確診個案,惹起公立醫院護士不滿,出現大規模請病假,控訴政府。今日屈穎妍在其專欄指請病假護士是「逃兵」,之後再發文指請病假護士「貪生怕死才是真」。

在反送中運動中,曾向市民擎實彈槍的光頭警長劉澤基,在微博上「呼應」屈穎妍,大罵請病假護士是「魔鬼」、「垃圾」,「不用懷疑了,這班逃兵醫護在請病假前,已經表明心迹。可能有一日他們病倒了,才知今日自己的所作所為,才知道作為病者的感受。但說真的他們明白感受也沒有用,壞了心腸的醫護怎樣變也是魔鬼一隻。 根本就是垃圾,他們的行為影響了一直在前線拼命的醫護英雄」。

而黃秋生則在facebook上,反問劉澤基「既然係垃圾,咁人哋請假你都唔駛咁緊張啦。你係活寶咪得囉。咁你除咗識話人垃圾之外,仲做咗啲乜嘢咁有意義嘅事呢請問?發明生髮水?」更揶揄劉澤基「人哋請假就垃圾,咁七月逃兵係乜?屎蟲?」,網民亦支持劉澤基「以身報國」,「希望光頭sir帶頭身教,親身去武漢支援佢同胞」、「咁勇,唔好䶒吹。支持你飛去武漢救國,表演忠誠勇毅」。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

立即睇

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角、銅鑼灣做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!