掃呢頁CODE去手機

2020年1月23日 星期四

狠批無線被迴響嚇驚 李國麟急解畫稱未被照肺 __,

李國麟自稱仍在無綫故不算踩,只是為公司好。
狠批無線被迴響嚇驚李國麟急解畫稱未被照肺李國麟自稱仍在無綫故不算踩,只是為公司好。李國麟早前接受某媒體專訪,大肆抨擊無線現時對的藝人政策及製作,直指公 ...




狠批無線被迴響嚇驚 李國麟急解畫稱未被照肺

李國麟自稱仍在無綫故不算踩,只是為公司好。

李國麟早前接受某媒體專訪,大肆抨擊無線現時對的藝人政策及製作,直指公司拍「膠劇」,不進步;又狠批「1年6騷」藝人合約,變相逼藝人借貴利,及綠葉演員要主動找監制尋求工作機會等。

李國麟今日主動邀請傳媒接受訪問,他表示算不上是澄清,但報道出街後迴響大得令他害怕。他說:「如果大家以呢個角度睇公司係好唔公平,依家公司好似俾我踩咁。我唔喺度做就係踩公司,我仲喺度做就係為間公司好。」他坦言不少老友表示看到該報道後感到不舒服,今日他返公司就是跟老友傾談了解一下。

李國麟強調「膠劇」是觀眾說的,「觀眾咁講,我做咗幾廿年,我可以代有份演嘅劇講幾句。唔係TVB劇唔得,係TVB嘅劇集未必符合所有觀眾口味,再加上睇劇模式已經唔同咗。」至於「1年6騷」,李國麟坦言的確有演員向他抱怨過,公司對不同演員作出合適安排,但演員亦要反省是不是不夠長進。對劉江亦宣佈離開,他說:「我同劉老師傾過,佢都70幾歲,唔想太多產。」

問他是否受壓而出來解釋?李國麟說:「有都係我自己做成。(有冇俾高層照肺?)未照,我都幾廿歲人,我覺得唔會鬧我囉,鬧我做乜,會搵我了解件事。」他透露合約到2021年5月,說:「我都係為公司好,唔想公司冧。亦趁機會同大家講聲唔好意思。」




鍾意就快D Share啦!