掃呢頁CODE去手機

2020年1月4日 星期六

陳瀅:陳瀅做何雁詩姊妹 預成個禮拜期出席婚禮 __,何雁詩,陳瀅,

今次真係令人期待喎,尤其係個姊妹團。藝人陳瀅到電視城出席新劇《黃金有罪》宣傳,她劇中與姚子羚飾演姊妹,她當是舞小姐,屬單純幼稚以為錢可以買到快樂的「拜 ...




今次真係令人期待喎,尤其係個姊妹團。


藝人陳瀅到電視城出席新劇《黃金有罪》宣傳,她劇中與姚子羚飾演姊妹,她當是舞小姐, 屬單純幼稚以為錢可以買到快樂的「拜金女」,亦為了讓家人有好的生活 。問到她小時是否都覺得有錢便可以買到喜歡的東西?她謂:「個個細個都係咁諗,想買玩具同買鍾意嘅嘢食。」


講到閨蜜何雁詩與男友鄭俊弘(Fred)早前在外地訂婚,陳瀅表示已第一時間恭喜何雁詩,她亦是第一批知道喜訊,就連當日阿Fred想求婚也有問過她,但她有工作在身去不到求婚現場親睹過程。問到屆時何鄭年底婚禮,她會否做姊妹?她說:「梗係會,相信會係姊妹團其中一個,我已經mark咗一個禮拜期出席婚禮,其實一個星期係唔夠,最好係兩個禮拜。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!