網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月28日 星期二

【表忠撐公司炒黃絲下屬】陳國強離任 愛將余詠珊心情無損 帶輪椅阿媽行超市 __,余詠珊,陳國強,

上星期TVB宣布陳國強辭任主席,劈炮唔撈,其實陳國強未走個時,TVB已經大地震,舊年年尾一口氣炒幾百人,尤其非戲劇組,更加係重災區,《兄弟幫》、《今日 ...






上星期TVB宣布陳國強辭任主席,劈炮唔撈,其實陳國強未走個時,TVB已經大地震,舊年年尾一口氣炒幾百人,尤其非戲劇組,更加係重災區,《兄弟幫》、《今日VIP》、《東張西望》,唔係連根拔起,就係削減人手。

咦?非戲劇組喎,咪即係余詠珊個地盤。

余詠珊係陳國強愛將,陳國強都未走,已經保唔住啲o靚個地盤,而家連陳國強都走埋,但係睇嚟余詠珊無有怕喎。

呢日壹仔就喺超市,見到余詠珊,後面仲有位由工人姐姐推住,同余詠珊餅印嘅婆婆,應該就係余老太喇。

原來余詠珊同余老太都幾似樣,尤其個面形,真係好似。見余詠珊掛住shopping,都冇乜點理阿媽,買完嘢就俾錢走人。

其實余詠珊向來愛公司,上年佢下屬李志倫喺公司貼「黑白是良知」memo,就即刻俾人炒咗,為表忠連愛將都炒,點會無運行呀?

攝錄:陳亦龍

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!