掃呢頁CODE去手機

2020年1月13日 星期一

【養起頭家】搵到錢老竇終可留港過年 姜濤首封四位數利是畀父母 __,姜濤,

因為姜濤搵到錢,姜濤父親今年終可以留港過年。
【養起頭家】搵到錢老竇終可留港過年姜濤首封四位數利是畀父母因為姜濤搵到錢,姜濤父親今年終可以留港過年。MIRROR成員姜濤及盧瀚霆(AnsonLo)今 ...




【養起頭家】搵到錢老竇終可留港過年 姜濤首封四位數利是畀父母

因為姜濤搵到錢,姜濤父親今年終可以留港過年。

MIRROR成員姜濤及盧瀚霆(Anson Lo)今日出席新春活動,Anson Lo透露每年初一都要跪在廳中跟父母拜年,起碼要講十多句祝福語才收貨,爸爸指定要「龍馬精神」,媽咪則要「青春常駐」。他又大呻利是一年比一年少,皆因他已有賺錢能力,今年亦會封3位數利是孝敬父母,姜濤即笑說:「嘩!你比我更孤寒喎!」Anson Lo即澄清是3個0,即4位數字。

Anson Lo同樣搵到錢,所以今年都會封利是畀父母。
Anson Lo同樣搵到錢,所以今年都會封利是畀父母。
姜濤笑Anson Lo仲孤寒過自己。

姜濤笑Anson Lo仲孤寒過自己。

姜濤笑住解釋自己是MIRROR中最孤寒的人,但今年也會首次封利是給父母,預算4位數字。他說:「爸爸以往要周圍去搵錢,少跟我與媽媽一起過年,今年我開始賺錢了,爸爸可以輕鬆一點,留港過年。(封利是給經理人花姐?)花姐講心不講金,請食飯得㗎喇!」之前有訪問指姜濤入行半年已賺二百萬,4位數利是又真係孤寒咗啲。

姜濤及姜濤母親。

姜濤及姜濤母親。

問到與親戚拜年時會否被「集郵」?姜濤笑言入行後多了親戚,媽咪也多了朋友,有大量訊息要回覆,覺得是好事。Anson Lo則謂做髮型師的爸爸已準備了簽名靚相派給親朋好友。

至於工作大計,Anson Lo預告將於下月推出首支個人單曲:「新歌是一首激動的快歌,來勢洶洶。(會晒胸肌?)乜都有啲」姜濤則謂4月才到台灣拍偶像劇,稍後亦會推出第4首歌,笑言「來勢不洶」!


鍾意就快D Share啦!