網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月12日 星期日

笑言送筆賀妹生日莊思敏代莊思明為洩空服私隱道歉 __,莊思敏,莊思明,

莊思敏指妹妹莊思明性格執着,每件事情都要不斷解釋。
莊思敏指妹妹莊思明性格執着,每件事情都要不斷解釋。莊思敏昨日到旺角出席捐血活動,對於妹妹莊思明日前在社交網絡上發千字文投訴,指在航班內多次被空姐忽視借 ...




莊思敏昨日到旺角出席捐血活動,對於妹妹莊思明日前在社交網絡上發千字文投訴,指在航班內多次被空姐忽視借筆要求,其後更貼出所乘坐航班的機組人員名單,遭網民鬧爆洩露私隱,莊思明為妹妹護航,指網上世界很容易將事情發酵到有理說不清。



莊思明(中)深得母親和孖生姊姊莊思華疼錫。互聯網圖片 莊思明(中)深得母親和孖生姊姊莊思華疼錫。互聯網圖片

賴網民刺激

莊思敏說:「我有同個妹傾過,一開始可能佢只係想分享件事,將自己唔開心經歷講出嚟。後來因為一啲激進言論令佢一時衝動,佢又陸陸續續post唔同嘢出嚟,令到件事繼續發酵。」她又稱妹妹性格執着,每件事情都要不斷解釋,但她認為這套方法在網絡世界上行不通:「網絡世界你要一個對咁多個,你解釋唔到咁多嘛,希望件事盡快平息,唔好再影響到其他人。」

對於妹妹上載機組人員名單的行為,莊思敏說:「最初佢只係分享借筆同唔借筆嘅言論,唔知道有乜嘢人嘅言論刺激到佢,令到佢post出一張有機組人員嘅名單出嚟,呢件事相信令到好多人唔開心,我妹妹都覺得呢件事影響到人係唔好意思,自己唔應該太衝動。」

莊思敏指名單應不牽涉法律問題:「上面只有姓名,冇其他個人資料例如身份證號碼、地址,電話都冇,呢份文件喺我妹妹立場唔係一份confidential,所以佢冇為意到。」



莊思明早前以長文投訴空姐無視她的借筆要求。資料圖片

莊思明早前以長文投訴空姐無視她的借筆要求。資料圖片

做法未必對

莊思敏亦同意妹妹今次做法未必對,又指以後妹妹生日,都以一打筆做禮物,她說:「我會喺佢所有褸袋度插滿晒筆,總之上機一定有筆用。」

採訪:曹家誠

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!