網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月7日 星期二

姜麗文:舊愛鄭俊弘結婚!姜麗文恨嫁:爸爸都想抱孫 __,姜麗文,鄭俊弘,

舊愛結婚了,幾時到姜麗文?藝人姜麗文出席無綫劇集《踩過界II》開鏡拜神,透露飾演女警及張振朗舊愛,有不少對手戲,雖然兩人不熟,但振朗也有耐性指導她對白 ...




舊愛結婚了,幾時到姜麗文?


藝人姜麗文出席無綫劇集《踩過界II》開鏡拜神,透露飾演女警及張振朗舊愛,有不少對手戲,雖然兩人不熟,但振朗也有耐性指導她對白的發音。對於振朗有地獄黑仔王之稱,姜麗文笑指不迷信,自言屬牛今年旺,故會為他帶來幸運。


談到舊愛鄭俊弘日前宣布婚訊,姜麗文表示有聽聞,她說:「其實同佢都係7年前嘅事,咁呢個係佢哋Happy news,希望尊重佢哋,我同依家男友拍拖3年都幸福快樂,所以唔使每次都要問我回應。(你同男友都快結婚?)我都想,爸爸(秦沛)都75歲,佢都想抱孫!(爸爸開綠燈?)不嬲都Welcome,佢好Sweet,都見晒家長,我好信爸爸意見,當有鍾意嘅男仔就畀佢見,所以我覺得爸爸對男友都滿意。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!