掃呢頁CODE去手機

2020年1月15日 星期三

呂慧儀:【年度龔水福利】呂慧儀張景淳放閃益網友 __,呂慧儀,張景淳,

喂呀!閃到盲喇!藝人呂慧儀同張景淳喺處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演情侶大受歡迎,更有傳佢哋戲假情真,但二人雙雙否認。雖然日前《萬千星輝頒獎典禮201 ...




喂呀!閃到盲喇!


藝人呂慧儀同張景淳喺處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演情侶大受歡迎,更有傳佢哋戲假情真,但二人雙雙否認。雖然日前《萬千星輝頒獎典禮2019》,佢哋失落「最受歡迎電視拍檔」獎,令唔少粉絲為呢對「龔水CP」大感不值,不過呂慧儀就有驚喜畀大家喎!


今日佢就同大家分享當日頒獎禮嘅後台相,留言:「難得可以裝漂亮。在這快樂的一天。萬千星輝頒獎典禮2019」見到頭幾張都只係佢嘅單人靚相,不過福利係留畀有耐性嘅粉絲,睇到第7張相,就見到張景淳出現喇!見佢兩個Sweet爆互動,閃到不得了,獲網友大讚合襯,更有粉絲留言:「年度龔水福利👏🏻果然係我哋心目中嘅最佳拍檔!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!