掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

武漢肺炎:派十萬盒口罩咁筍?楊明:好多親戚打嚟問我 __,新型肺炎,楊明,武漢肺炎,

真係咁筍?武漢肺炎疫情肆虐,在港亦引起恐慌,口罩、消毒酒精等防疫用品被搶購一空。今日網上流傳藝人楊明旗下的燉湯店,免費派發10萬盒口罩,只要大叫「支持 ...




真係咁筍?


武漢肺炎疫情肆虐,在港亦引起恐慌,口罩、消毒酒精等防疫用品被搶購一空。今日網上流傳藝人楊明旗下的燉湯店,免費派發10萬盒口罩,只要大叫「支持警察」口號就能獲得,係真唔係呀?


楊明即刻澄清,傳言純屬惡搞,他回覆東網稱:「下午已經開始有人傳,係我啲朋友講番畀我知,啲親戚都打嚟問我係咪真,叫我讓畀佢哋,但呢啲係謠言,如果我係有都唔怕派呀!(被擺上枱?)係啦,但我已經唔覺得係新奇事,講番自己公司都做晒消毒,每個員工都會派佢哋一個口罩,有內地員工返港,都會安排佢哋14日自我隔離,自己公司有儲備,口罩都可以頂到半至一個月,相信到時疫情受到控制,而自己都有一﹑二盒畀自己用!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!