網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月12日 星期日

開神秘生日會送上驚喜 馮盈盈提前為陳展鵬賀壽 __,陳展鵬,馮盈盈,

TVB新劇《逆天寄案》演員提前為展鵬慶生。
開神秘生日會送上驚喜馮盈盈提前為陳展鵬賀壽TVB新劇《逆天寄案》演員提前為展鵬慶生。1月14號係事業、家庭兩得意的陳展鵬43歲牛一,正忙拍TVB新劇《 ...




開神秘生日會送上驚喜 馮盈盈提前為陳展鵬賀壽

TVB新劇《逆天寄案》演員提前為展鵬慶生。

1月14號係事業、家庭兩得意的陳展鵬43歲牛一,正忙拍TVB新劇《逆天寄案》的展鵬日夜開工,今日一班演員包括馮盈盈、黃智賢、楊柳青、古明華等特別為他預祝,送上3個生日蛋糕帶出驚喜,其中一個由盈盈捧着入廠,十分有心,因此令壽星仔陳展鵬開心到飛起,眾人又停工為他大唱生日歌。

展鵬一家3口相當幸福。
展鵬一家3口相當幸福。
陳展鵬話B女似足太太單文柔,絕對係萌B。

陳展鵬話B女似足太太單文柔,絕對係萌B。

今日陳展鵬有感而發,喺社交網出Post留言說:「人大了時間也覺得快了,估唔到生日慶祝時間都快了,感謝《逆天寄案》所有演員。」網民留言祝視帝身體健康。




鍾意就快D Share啦!