掃呢頁CODE去手機

2020年1月29日 星期三

武漢肺炎:【澳門超市直擊】陳慧敏終於買到菜 __,新型肺炎,武漢肺炎,陳慧敏,

陳慧敏掃到嘅呢兩棵菜夠唔夠佢同爸爸食一餐呀...武漢肺炎疫情持續,不但香港出現口罩搶購潮,澳門嘅市民更為留在家中避「炎」,而紛紛大手買入糧食儲備,唔少 ...




陳慧敏掃到嘅呢兩棵菜夠唔夠佢同爸爸食一餐呀...


武漢肺炎疫情持續,不但香港出現口罩搶購潮,澳門嘅市民更為留在家中避「炎」,而紛紛大手買入糧食儲備,唔少超市都被一掃而空,令早前返咗澳門過年嘅歌手陳慧敏無奈撲空,連基本糧食都買唔到。


未買到消毒酒精


事隔數日,市面店舖逐漸啟市,超市亦開始番貨,陳慧敏再接再厲出去買餸,終於成功畀佢買到棵菜,佢將「喜訊」放上社交網,留言:「阿爸我得咗啦,都話年初四實有菜賣啦~只係大部分畀人掃晒,今日超市已經冇人潮擠擁,真係舒服好多。」但就表示依然未能買到消毒酒精。不過睇番佢啲「戰利品」,原來只係得番一千零一棵小白菜,以及開始爛嘅生菜,即有網友擔心根本唔夠佢哋兩父女食。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!