掃呢頁CODE去手機

2020年1月6日 星期一

胡鴻鈞:胡鴻鈞同「醫生」分手:真係揼心口! __,胡鴻鈞,

胡鴻鈞失去先嚟後悔。事隔一年終推出新作《沒身份妒忌》的胡鴻鈞(Hubert),今晚於尖沙咀舉行新歌兼MV發布會,獲好友吳若希及其老公Alex支持之餘, ...




胡鴻鈞失去先嚟後悔。


事隔一年終推出新作《沒身份妒忌》的胡鴻鈞(Hubert),今晚於尖沙咀舉行新歌兼MV發布會,獲好友吳若希及其老公Alex支持之餘,不少得一班忠實Fans,座無虛席!講到新歌,Hubert自爆是故事主人翁:「曾經擁有(女友),但唔識珍惜,失去先嚟後悔。(呢段情係幾時?)10幾歲嘅初戀,依家都仲有偈傾,不過佢都就嚟結婚。(有請你?)冇,佢好似係海外結婚。(首歌一出佢咪知講緊佢?)有睇報道就會知,但佢做醫生好忙都唔得閒睇。」記者笑指他「識食」搵醫生做女友,他說:「(分咗)真係揼心口!之後拍拖就識珍惜,都唔想再拍散拖,想長遠穩定。」


澄清同蔡思貝係好友


早前爆他暗撻蔡思貝,問到女方是否好人選?他笑住再三澄清雙方只是朋友關係,又大讚對方好勇敢,企出嚟代自己澄清關係:「因為我一直都冇活動出嚟見大家,今次等我做番男人企出嚟解釋!我哋係好朋友。(有機會發展?)冇諗呢樣嘢,佢拍劇好忙。(十日密會三次咁密?)真係順路車佢返工。(佢有請番你食飯報答?)同事幫手啫,唔使請食飯。」至於問到蔡思貝是否心中杯茶?他未有正面回應,只表示將來事將來先算,又「取笑」對方:「佢依家拍《踩過界2》係哨牙造型,真係要諗諗先。(佢私下唔係哨牙。)箍咗牙先算!」


問到擇偶首選條件是醫生?他表示任何職業都得,但求啱Feel,追問新一年願望是搵好對象?Hubert反指最想身體健康:「前日同周柏豪、洪永城打完籃球周身痠痛,搞到要去針灸,但其實我有做開Gym,都估唔到自己咁潺,去針灸個醫師見我頸椎移位都問我個頭係咪撞過。(依家身體情況?)OK,有定期覆診同做物理治療,都冇影響日常生活。」


否認被「雪藏」


對於早前有傳他被「雪藏」,現出歌為「解凍」,Hubert否認傳聞並解釋:「去年頭到中就拍《降魔的2》、年底就發生意外,之後就一直休息,咁就一年。」續指同公司關係良好,是自己要求回復健康身體才復工:「娛樂圈呢條唔好漫長,唔會心急。新歌凌晨一出,就排網上音樂平台首位,同我打咗支強心針!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!