掃呢頁CODE去手機

2020年1月5日 星期日

黃凱儀(波波):畀麥明詩影響 黃凱儀唔怕辛苦半工讀 __,麥明詩,黃凱儀,

波波自覺墨水未夠~「後生女」黃凱儀(波波)自覺墨水未夠,年初時已半工讀修讀商科副學士學位,她謂:「好多人勸我唔好讀,佢哋覺得都做咗藝人,專心拍嘢搵到錢 ...




波波自覺墨水未夠~


「後生女」黃凱儀(波波)自覺墨水未夠,年初時已半工讀修讀商科副學士學位,她謂:「好多人勸我唔好讀,佢哋覺得都做咗藝人,專心拍嘢搵到錢就得。」不過,波波覺得不應只為賺錢,她謂:「反而係當有人話你唔得,我就客觀去評價自己,我覺得自己係做得到,再讀書係證明畀人睇之外,知識係幫助自己思考,想法方向都會有改變。」


講到讀書才女,波波視麥明詩(Louisa)為偶像,問到可有不時向Louisa問功課?波波坦言:「梗係有啦,有次做Project都有問佢,佢好好,好有耐性教我,佢係喺《#後生仔傾下偈》入面最大影響我嘅人。」波波稱不是因Louisa是「十優港姐」,而是她的個人魅力:「係佢嘅思想,最記得上次同Louisa出外拍嘢,見佢係機場書店到買書,佢係揀咗本宗教主題嘅書,佢話『乜嘢都要識吓學吓,唔學多啲,喺節目入面邊有咁多嘢講,點樣可以做得好啲,就係要增值。』佢真係好叻,無時無刻都增值自己,佢唔只讀書叻,仲有思維好正面,好欣賞佢。」波波指不時獲Louisa提點:「會問我將來路想點行,其實佢真係無義務同責任去同我講,純粹係對一個人好,令我好感動,佢真係百分百好嘅人生典範。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!