掃呢頁CODE去手機

2020年1月7日 星期二

高海寧:演技飛躍獲力撐!高海寧有信心贏「女配」 __,高海寧,

高海寧有份角逐視后同女配角。藝人高海寧(高Ling)近年事業起飛,於1月12日舉行的《萬千星輝頒獎典禮2019》獲三項提名,分別憑《婚姻合伙人》角逐視 ...




高海寧有份角逐視后同女配角。


藝人高海寧(高Ling)近年事業起飛,於1月12日舉行的《萬千星輝頒獎典禮2019》獲三項提名,分別憑《婚姻合伙人》角逐視后及「最受歡迎電視女角色」,《金宵大廈》則問鼎「最佳女配角」,視后與女配角二選一,高Ling坦言對「女配角」睇高一線。


仲未拉票


於《金》劇飾演怪獸家長的她備受讚賞,她坦言感意外:「真係好意外,我參與一個單元兩集,戲份唔算多,多謝監製同編審畀呢個角色我,出嚟引起好多人共鳴,當然唔係我一個人功勞,我同劇入面個仔、輝哥(陳嘉輝)三個人嘅化學作用好好,希望呢個角色帶來好成績。」距離頒獎禮日子漸近,她笑言仍未拉票,但很想攞獎:「有信心嘅,以前對獎項冇乜所謂,近呢兩年拍咗好多劇,身邊愈嚟愈多人讚我做得好、有進步,如果拎到係一個認同,對支持我嘅人有交代,同埋『女配』係公司同事投票,喺佢哋手上拎特別有意義。」對於同劇的趙希洛演憶子狂母,呼聲同樣高,高Ling指對方做該類角色表現出色,認為趙希洛絕對是強勁對手。


視后獎方面,高Ling笑指與自己尚有距離,故將自己一票投給心水人選:「紅姐(惠英紅)喺《鐵探》真係好勁,所以贏面極大,我睇好佢。仲有《今》劇嘅李施嬅、楊千嬅嘅《多功能老婆》都係大熱,所以我點會有得爭!(你覺得攞『女配』十拿九穩?)冇咩係一定嘅。(到時上台多謝男友?)我嘅11年事業路途好多人要多謝,希望有機會上台多謝佢哋。」


場地:金域假日酒店Osteria意大利餐廳
化妝:Stephen Lau
髮型:Zap(Essensuals Toni & Guy Hair Salon)
服妝:Whistles

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!