掃呢頁CODE去手機

2020年1月11日 星期六

趙希洛:趙希洛重拾童真 飛東京慶生有原因 __,慶生,趙希洛,

Candice以前喺澳洲生活~藝人趙希洛(Candice)早前與妹妹飛到東京旅行慶生,還童心未泯到主題公園玩樂一番。Candice說:「生日唔想喺香港 ...




Candice以前喺澳洲生活~


藝人趙希洛(Candice)早前與妹妹飛到東京旅行慶生,還童心未泯到主題公園玩樂一番。Candice說:「生日唔想喺香港過同埋一向鍾意主題公園,對呢個地方有個情意結,因為以前喺澳洲生活,嗰邊有主題公園,要好難先可以去到,所以今次想去啲好開心嘅地方過生日。」


又指此行除了慶生外,亦抽空探親戚:「同佢哋周圍食嘢,有個親戚仲整咗個蛋糕同我慶祝,好難忘。」提到此行吃了很多美食,Candice笑言重了不少:「呢排日日食,暫時冇得減住,不過都會做運動。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!