網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月10日 星期五

【頭條獨家】生命倒數 停止中西醫癌症治療 姜紫藍為李明蔚影最後寫真 __,姜紫藍,寫真,李明蔚,癌,

寫真中的Sarena抱住可愛小狗,盪住鞦韆,讓Sarena發揮童真一面。不過,Color邊影相邊為Sarena抹走面上分泌物。
【頭條獨家】生命倒數停止中西醫癌症治療姜紫藍為李明蔚影最後寫真寫真中的Sarena抱住可愛小狗,盪住鞦韆,讓Sarena發揮童真一面。不過,Color ...




生命倒數停止中西醫癌症治療姜紫藍為李明蔚影最後寫真寫真中的Sarena抱住可愛小狗,盪住鞦韆,讓Sarena發揮童真一面。不過,Color ...




【頭條獨家】生命倒數 停止中西醫癌症治療 姜紫藍為李明蔚影最後寫真

寫真中的Sarena抱住可愛小狗,盪住鞦韆,讓Sarena發揮童真一面。不過,Color邊影相邊為Sarena抹走面上分泌物。

現年30歲的李明蔚(Sarena)患上罕見的鼻咽腺樣囊性癌,抗癌8年多,先後接受電療、化療令她痛不欲生。最近Sarena再冒險接受跟進治療手術,無奈效果唔理想,導致右眼完全失去功能,且不能再說話。目前她停止一切中西醫治療,生命每天在倒數中。作為攝影師兼李明蔚好友的姜紫藍(Color),為幫Sarena留下最後美好嘅倩影,日前為她拍了一輯以天使為主題的靚相,相中的Sarena由重病病人變身甜美fantasy少女。Sarena對作品都相當滿意,姜紫藍滿足表示:「能夠令一個咁辛苦過日子嘅病人有一日嘅歡愉,經已係做咗件好事喇。」採訪:方騫平 圖片攝影:colorkeung 化妝:Rex LG 鳴謝:Jason、Man及Wesley

用心化妝 化妝師為Sarena扮靚靚,正面見到Sarena右眼已不受控制。
用心化妝 化妝師為Sarena扮靚靚,正面見到Sarena右眼已不受控制。
Sammi鼓勵  鄭秀文的鼓勵比到李明蔚動力。

Sammi鼓勵 鄭秀文的鼓勵比到李明蔚動力。

姜紫藍和李明蔚情如姊妹,原來前者16歲時曾患過白血病,一度冇晒頭髮,所以對Sarena感同身受,明白抗癌鬥士的堅毅及痛苦,亦會特別照顧Sarena,之前李明蔚在她鼓勵下出自傳《被選中的女主角》派發正能量,封面、封底相都係由Color操刀攝影,馬浚偉則負責排版,她憶述說:「嗰次佢好興奮咁睇相,張張相都好鍾意,邊揀邊話『正正』,最後佢選咗兩張白色同黑色相做封面及封底,希望喺顏色上有強烈對比。」

支持馬仔 李明蔚曾現身馬俊偉個唱。

支持馬仔 李明蔚曾現身馬俊偉個唱。
Kay好關心  謝安琪都好關心李明蔚病情。

Kay好關心 謝安琪都好關心李明蔚病情。



影相有難度

最近Color搬新居,面對白色為主調的家居,Color忽發奇想要搵個天使嚟影輯寫真,而Sarena正好是Color心中的天使:「為咗撮成好事,身邊朋友及家人都一呼百應,壯丁出錢又出力幫手,sponsor靚衫、汽球、化妝,而弟弟就負責接送等。」因為明蔚病情轉差,影相有難度,Color強調唔想影到佢有病容。「其實佢𠵱家除咗講唔到嘢,唔可以直接表達外,右眼眼球會不停咁轉動,而且眼、鼻、口不停流口水、膿水、眼水及鼻涕。化妝師要好細心咁幫佢化眼妝,逐小逐小幫佢黐眼睫毛。我就邊拍邊幫佢抹分泌物,我媽咪就從旁遞上紙巾同埋垃圾膠袋。因為我都係重病過來人,唔會怕污糟邋遢。」

輸血後發燒

Color透露拍攝當日明蔚心情興奮,狀態大勇,不停大擺甫士,加埋汽球、鞦韆、粉紅羽毛等道具配合,拍出預期效果。「好彩我出名係攝影快槍手,腦海早有storyboard,尤其要盡量避重就輕,避過右眼眼珠及面癱位置,所以快手快腳喺兩個鐘頭內完成。明蔚最like做咗甜美少女,盪住粉紅鞦韆好浪漫,好有少女味。」不過,Color愈講愈Sad,指Sarena影完相後因為血小板過低再入院輸咗兩包血,輸血後再發高燒,生命垂危。「因為癌細胞影響到李明蔚呼吸、吞嚥及眼部活動,Sarena長期食唔到嘢,要打碎食物,細細塊慢慢吞,相當辛苦,而且患處會劇痛。𠵱家佢停止一切中西醫治療,採取舒緩療法,長期Keep住輸血續命,現階段對Sarena嚟講,每日都係賺番嚟,佢再冇未了願。」記者傳短訊向李明蔚了解病情,她簡短回應表示:「好點了,休息中,明天去驗血。」

Ivana打氣 王菀之為向李明蔚打氣,通過不同渠道,邀請她到自己的studio會面傾心事。

Ivana打氣 王菀之為向李明蔚打氣,通過不同渠道,邀請她到自己的studio會面傾心事。
輸血續命  李明蔚剛入院輸了兩包血續命。

輸血續命 李明蔚剛入院輸了兩包血續命。
派正能量 李明蔚曾出自傳《被選中的女主角》派發正能量。

派正能量 李明蔚曾出自傳《被選中的女主角》派發正能量。
報告現況  因血色素過低,李明蔚要入院輸血。

報告現況 因血色素過低,李明蔚要入院輸血。
非常感激 李明蔚感謝Color為她影了兩輯靚相。

非常感激 李明蔚感謝Color為她影了兩輯靚相。
大讚靚相  Sarena自傳的封底相,Color大讚她靚到好似汪圓圓。

大讚靚相 Sarena自傳的封底相,Color大讚她靚到好似汪圓圓。

鍾意就快D Share啦!