掃呢頁CODE去手機

2020年1月9日 星期四

關智斌:【咀戲的演員道德】關智斌自爆曾被強行舌吻 __,關智斌,

關智斌話個女仔係新人嚟嘅~由藝人關智斌(Kenny)、陳家樂和楊天宇(Angus)主持的網上節目《三夫當關》,新一集請來衛詩雅(Michelle)和連 ...




關智斌話個女仔係新人嚟嘅~


由藝人關智斌(Kenny)、陳家樂和楊天宇(Angus)主持的網上節目《三夫當關》,新一集請來衛詩雅(Michelle)和連詩雅(Shiga)作嘉賓,主題是「親熱戲」。講到拍攝接吻戲份應否伸脷,Kenny立刻回應:「梗係唔應該」而經驗較淺的Angus卻提問:「唔係睇劇情嘅咩?」家樂、Shiga隨即教精Angus,原來在拍攝吻戲時是要有「演員道德」,要在雙方有共識的情況下才能舌吻。隨後Kenny分享之前曾被女演員強行舌吻的經驗:「我試過頂番對方條脷番去,因為個女仔新人嚟嘅,佢拍之前好似好緊張,我就同佢講你當平時同男朋友錫吓就得㗎錫錫吓發現有啲唔對路,我就合埋個嘴用啲牙頂番去。」


陳家樂搞到湯怡好痛


拍吻戲前多數藝人都會先做好準備,如刷牙、用潄口水等清潔口腔,Shiga表示曾經有對手身上染着極濃煙味,令她感到不太舒服;家樂自爆曾被湯怡(Kathy)投訴:「上年同湯怡拍咗套戲,錫到佢唔係幾滿意,因為我啲鬚根搞到佢好痛。個鏡頭係我要由佢身體錫上個咀,搞到佢紅晒又損損地。」


衛詩雅遇過「鹹豬手」


「片場鹹豬手」一向都是八卦熱門話題,Michelle分享曾遇上「鹹豬手」經驗:「個男仔成日做啲多餘嘅嘢,會無啦啦攬埋嚟,仲要對住工作人員都係咁。」有一次更突然為女性工作人員按摩,幸好有人伸出援手,成功解救同事。最後Michelle更呼籲:「無論男女,你覺得唔舒服,你都一定要出聲,唔使驚人話你博新聞,時間會證明。」


連詩雅恨做小鳥依人


其後節目組準備「冤枉熊」,要他們演出最喜歡的一段親熱情節。Kenny示範「巴黎鐵塔翻轉再翻轉」;Shiga則演出朱茵和周星馳在《西遊記》中片尾的錫錫戲份,其後她又指因身高關係,從未體驗過小鳥依人的感覺,她說:「我好想試吓啱啱好挨喺個男仔心口上面,真係好難!」果然身高1米83的Angus和1米8的家樂站在Shiga身旁都不能成功造成小鳥依人的效果。講到情慾戲的底線,男生們紛紛表示自己底線較低,家樂曾與游學修拍攝男男肉搏戰,Kenny亦指自己對於裸露戲沒有很大的心理枷鎖。最後「誰是臥底」的遊戲環節,輸家Shiga抽出Angus與她完成懲罰,二人需要嘴對嘴吃一條魷魚絲,並要吃剩一厘米的距離,最終Angus面紅紅完場!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!