掃呢頁CODE去手機

2020年1月27日 星期一

【曾揚言戴口罩講唔到嘢】杜汶澤串爆梁卓偉:今日講到雞啄唔斷咁 __,杜汶澤,

【曾揚言戴口罩講唔到嘢】杜汶澤串爆梁卓偉:今日講到雞啄唔斷咁20分鐘前年初一在有關武漢肺炎的記者會上,港大醫學院院長梁卓偉被傳媒質疑,為何在記者會上不 ...




  • 【曾揚言戴口罩講唔到嘢】杜汶澤串爆梁卓偉:今日講到雞啄唔斷咁
  • 20分鐘前




年初一在有關武漢肺炎的記者會上,港大醫學院院長梁卓偉被傳媒質疑,為何在記者會上不戴口罩,當時梁表示戴口罩後會「無辦法講嘢」,言論惹來大量批評,今日梁卓偉在社交平台上撰文,不但上載一張他過去曾戴口罩出席記者會的相片,並認為當日回答提問時表現輕率,同時致歉。

而昨日梁卓偉再出席有關武漢肺炎記者會時,已戴上口罩,並講解疫情發展,杜汶澤在社交平台上,就串爆梁卓偉,「明明早兩日先話帶咗口罩會講唔到嘢,今日條X樣居然講嘢講到雞啄唔斷咁,冇理由㗎!係咪搵人配音咋?」,有網民告知阿澤,梁卓偉已道歉,阿澤則引用藍絲口吻,「有咩?你信呀?我睇唔到喎」,引來不少網民讚好。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!