網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月17日 星期五

周家怡:酬勞滿意望加薪 周家怡視英皇如大家庭 __,周家怡,英皇,

周家怡與英皇簽了五年合約,將有很大發揮。藝人周家怡現身英皇電影《我的筍盤男友》首映,宣布加盟英皇旗下,並簽約5年,她說:「希望嚟緊多啲唔同電影嘅角色嘗 ...




周家怡與英皇簽了五年合約,將有很大發揮。


藝人周家怡現身英皇電影《我的筍盤男友》首映,宣布加盟英皇旗下,並簽約5年,她說:「希望嚟緊多啲唔同電影嘅角色嘗試,公司好家庭式,個個都好好,之後會有好多聚會。(有咩新工作?)未有。(想同邊個合作?)唔敢講,驚得罪人哋,作為演員個個都想嘗試。」更指公司自由度大,讓其自由亮相其他電視台。


問加盟價可感滿意?家怡指酬勞理想,但希望有增加。問可足夠買樓?她說:「依家啲樓咁貴,應該夠買個廁所。(目標今年買樓?)希望買到一家人住嘅單位,不過其實我同朋友都夾份買咗個兩房單位投資,2022年收樓,所以呢兩年要努力工作儲錢。」


而有份演出的郭奕芯則性感登場、吳家麗卻聲沙沙抱恙,老闆楊受成就率領旗下藝人吳浩康、何珮瑜、泳兒等撐場,場面熱鬧,期間一眾主演與現場觀眾玩遊戲,及後又齊齊進行「撈起儀式」,寄望影片票房大收。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!