掃呢頁CODE去手機

2020年1月11日 星期六

【莊思明公審空姐】莊思敏代妹道歉 賴網民激進言論令事件發酵 __,莊思敏,莊思明,

(攝影:仇志德)
坐飛機時遇到機組人員服務不周可以點?有人會選擇啞忍,亦有人會選擇向相關單位投訴。然而,自社交網絡興起後更多了一種途徑叫網上圍爐公審,莊思明日前在社交網 ...




坐飛機時遇到機組人員服務不周可以點?有人會選擇啞忍,亦有人會選擇向相關單位投訴。然而,自社交網絡興起後更多了一種途徑叫網上圍爐公審,莊思明日前在社交網絡上發千字文投訴,在航班內多次被空姐忽視借筆要求,其後更貼出所乘坐航班的機組人員名單,遭網民鬧爆泄露私隱,雖然莊思明火速刪除貼文,但私隱專員公署指可能已違反「刑事起底」條文。



莊思明家姐莊思敏,今日應剛剛成立、以愛國愛港止暴制亂為宗旨的「香江同心會」邀請到旺角出席捐血活動,莊思敏對妹妹的事作出回應,她首先指現在網上世界很容易將事情發酵到有理說不清,每件事都有不同的角度去看:「我有同個妹傾過,一開始可能佢只係想分享件事,將自己唔開心經歷講出嚟。後來因為一啲激進言論令佢一時衝動,佢又陸陸續續post唔同嘢出嚟,令到件事繼續發酵,相信事件對佢係一個經歷。」



莊思敏又替妹妹解釋,稱妹妹性格執着,每件事情都要不斷解釋,但她認為這套方法在網絡世界上行不通:「網絡世界你要一個對咁多個,你解釋唔到咁多嘛,希望件事盡快平息,唔好再影響到其他人啦。」



除了因為借筆一事而公審機組人員,問題癥結是莊思明上載機組人員名單的行為,涉嫌觸犯私隱條例,亦因此引起更大的討論,莊思敏說:「以我所知係最初佢只係分享,借筆同唔借筆嘅言論先,當然我冇睇晒所有post,唔知道有乜嘢人嘅言論刺激到佢,令到佢post出一張有機組人員嘅名單出嚟,呢件事相信令到好多人唔開心,對此係唔好意思嘅,我妹妹都覺得呢件事影響到人係唔好意思,佢都知道自己唔應該太衝動。」



莊思敏再解釋以他們所知這張名單並不牽涉法律問題:「上面只有姓名,冇其他個人資料例如身份證號碼、地址,電話都無嘅,呢份文件喺我妹妹立場,唔係一份confidential,唔係有私隱度嘅文件,所以佢冇為意到。但當然唔代表佢呢個做法係啱,呢張名單喺其他人post出嚟可能冇咁大反應,可能我個妹係公眾人物,所以引致咁大嘅迴響,希望盡快平息。」



莊思敏亦同意莊思明今次做法未必啱,亦完全可以避免,她說:「我都有叫佢以後唔好咁衝動。」經過今次事件,以後妹妹生日可以考慮送筆做禮物?她說:「每年嘅禮物都係一打筆,我會喺佢所有褸袋度插滿晒筆,總之上機一定有筆用,包括我見到其他航空公司攞佢呢件事嚟講笑,我都覺得係幾得意,總之希望大家開心。」



採訪:曹家誠

攝影:仇志德



(攝影:仇志德) 莊思敏指莊思明到的借筆事件可以盡快平息。 莊思敏指莊思明到的借筆事件可以盡快平息。
莊思敏話當日係因為「一啲比較激進的留言」,才會令莊思明貼出機組人員名單。(IG圖片)

莊思敏話當日係因為「一啲比較激進的留言」,才會令莊思明貼出機組人員名單。(IG圖片)
莊思明早前以長文投訴空姐無視要求,其後又上載該航班機組人員名單。(IG圖片)

莊思明早前以長文投訴空姐無視要求,其後又上載該航班機組人員名單。(IG圖片)
莊思敏認為阿妹執着,事事要向人解釋要令人明白自己。(IG圖片)

莊思敏認為阿妹執着,事事要向人解釋要令人明白自己。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!