掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

武漢肺炎:美國代購搓手液 鄧穎芝:唔食人血饅頭! __,新型肺炎,武漢肺炎,鄧穎芝,

鄧穎芝都係想幫多啲人!藝人鄧穎芝(Vangie)日前到美國度假,順道做代購手袋生意,抵埗後得知香港正鬧「口罩荒」,一心抱住「幫人」心態而四出搜尋口罩, ...




鄧穎芝都係想幫多啲人!


藝人鄧穎芝(Vangie)日前到美國度假,順道做代購手袋生意,抵埗後得知香港正鬧「口罩荒」,一心抱住「幫人」心態而四出搜尋口罩,可是事實永不似預期:「情況實在太誇張,由機場開始,所有店舖啲口罩冇晒,我聽啲住喺當地嘅朋友話,啲口罩畀內地遊客搶晒,有啲會高價轉售,或寄返去內地家人用,情況真係好瘋狂,我去咗20幾間藥房,一個口罩都冇。」


幸好她還看見有酒精搓手液賣,於是在網上留言可作代購,結果甫文僅15分鐘已經有幾十單訂單,不過當她想入貨時,又發現有不少地方缺貨,她說:「我真係每日揸幾個鐘頭車周圍去搵,好辛苦先入到100支,但係都唔夠貨,唯有盡量將手頭上有嘅嘢分畀人,有啲客想要10支,可能我只畀得2支,不過我都託咗當地朋友,如果有貨就幫我買,再寄嚟香港。」


得個「抬」字


問到可擔心被指發「疫症財」?她說:「今次我係冇賺過任何錢,當地好好冇坐地起價,我都係收番原價再加少少油錢,我唔會食人血饅頭,始終大家真係有需要,幫到人自己又開心,盡量做去幫人,今次得個『抬』字,因為啲酒精搓手液真係好重,我個兩個行李,只可以裝23公斤,自己又有啲衫,唔可以買得太多,所以好有限。」過關可有問題?她說可順利上機。


問她是否「白做」?她稱同行的空姐朋友有平價機票,今次美國之旅本純休息,不過自己事業心重,順道代客買手袋,每個賺幾百元,可算一家便宜兩家着:「自己幫人買到平嘢,自己又可以過買嘢癮又唔使使錢,又可以賺番少少錢都好好。」現已啟程回港的她,在搭長途機回港時,可擔心病菌?她着大家放心:「我好穩陣,用酒精噴霧將自己座位噴一次,掂過任何嘢就用酒精搓水液捽手,戴埋口罩,小心保護自己係好緊要,由出發到機場,人人都戴口罩,呢度啲防疫意識好高。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!