網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月15日 星期三

蔡思韵:假戲真做!蔡思韵認同劉俊謙拍拖 __,劉俊謙,

蔡思韵同劉俊謙假戲真做。藝人蔡思韵入行兩年多在台灣發展,憑精湛演技為人所熱悉,現回港發展,首部電影已擔任女主角,她說:「我喺台灣住咗六、七年,喺台灣讀 ...




蔡思韵同劉俊謙假戲真做。


藝人蔡思韵入行兩年多在台灣發展,憑精湛演技為人所熱悉,現回港發展,首部電影已擔任女主角,她說:「我喺台灣住咗六、七年,喺台灣讀大學修戲劇,拍過電視劇、電影同舞台劇,有機會我咩都會想試。(好幸運咁多機會?)係,好多工作機會,感恩上天安排,但自己都好努力去試鏡。(依家主力香港發展?)都會想,但台灣有工作都會做,兩邊走,但就住香港,新年會喺香港同家人過,好多年冇陪家人。」


25歲的她問到有冇拍拖,她怕醜點頭,再追問是否圈中人,她說:「大家慢慢會知。」再追問之下她才表示是合作拍電影的男主角劉俊謙,兩人戲假情真,她說:「未同佢一齊拍戲時都識佢,但唔係拍咗好耐拖。(點撻着?)大家去睇套戲就會理解點解有呢個緣分產生。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!