網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月16日 星期四

【獨家】徐緣背妻偷食港姐斷正 鍾溥敏發誓死撐冇介入婚姻 __,徐緣,港姐,鍾溥敏,

43歲才子徐緣(徐俊文)疑背妻偷食,跟34歲前港姐鍾溥敏(Mandy)傳緋聞,Mandy被疑似徐太在去年12月於FB點名「拆散了我的家」,直到本月初, ...






43歲才子徐緣(徐俊文)疑背妻偷食,跟34歲前港姐鍾溥敏(Mandy)傳緋聞,Mandy被疑似徐太在去年12月於FB點名「拆散了我的家」,直到本月初,徐緣在FB承認「做錯了」:「過往一直不懂得好好維繫感情,對太太和女兒有所虧欠,現在需要為自己的行為負責。」惟言猶在耳,昨晚徐緣和Mandy在旺角蹺手行街斷正,肆無忌憚玩婚外情。

《蘋果》收到讀者提供相片和短片,指昨晚約7時許,在旺角砵蘭街附近見到徐緣和Mandy:「佢哋喺等過馬路嘅時候,齊齊戴上口罩,之後行向朗豪坊方向。」從讀者提供的相片和短片來看,雖然只得兩人的背面,但徐緣的一頭灰白髮好易認,而相中的長髮女子着短裙騷腿,蹺實徐緣的左手行街,表現親密,讀者指她的樣子很似Mandy。

今日《蘋果》致電Mandy求證,指昨晚有讀者在旺角見到他們,Mandy在措手不及下咿咿哦哦:「喺旺角?哦,er...」停頓數秒:「係呀,好似開完會,喺朗豪坊。」問到不怕被指做第三者?影響了徐緣的屋企?她說:「er,怕唔怕呀?都⋯⋯都有啲困擾嘅。」追問兩人的關係?Mandy說:「都係工作上面囉,不過而家工作上都有啲影響,可能好多project都停咗,噚日喺朗豪坊傾project,傾完分開咗。」

雖然蹺手行街,但Mandy死撐兩人沒有拍拖,不涉及男女感情,對於徐緣在社交網承認虧欠太太和女兒,問Mandy有甚麼想解釋?她支吾說:「我諗佢哋兩個嘅感情事,佢哋處理番,但係我就⋯⋯應該唔係好關我事,我只可以咁講。」

問徐緣有否追求她?Mandy停頓5秒:「唔⋯⋯我諗⋯⋯呢個⋯⋯總之我哋而家冇任何發展。」之前呢?她說:「之前都冇。」問她會否做第三者?她說:「我唔會啦梗係。」會否發誓跟徐緣真的冇關係、冇男女感情?她靜了一會,說:「我只可以發誓,佢離婚,佢嘅感情,我係冇介入佢嘅婚姻。」

由於徐緣在FB中沒透露會離婚,只稱「懇請大家給予一點空間,讓我們私下好好處理婚姻後續及生活安排。」而堅稱跟他只是工作關係的Mandy,卻率先代爆徐緣離婚,問到是徐緣跟她說會離婚?Mandy知道衰多口後緊張說:「我淨係知佢哋傾緊,唔係太知佢嘅決定係點。」如果他離婚後,兩人會否有機會發展?她說:「嘩,呢個,我諗而家都係顧好份工先。」問到現在有否男友?她說:「分開咗一段時間,舊年嘅事。」分手是否跟徐緣緋聞有關?她說:「唔關事,都拍咗幾年,大家有啲嘢唔夾。」

雖然Mandy口口聲聲不認跟徐緣偷食,但有聲稱是徐太的胞妹,在徐緣FB留言鬧爆:「你呢個人渣,由始至終你有冇同我家姐及緣緣親自道歉過⋯⋯呢頭叫我家姐畀時間你諗清楚,嗰頭同鍾溥敏去高雄。」

讀者提供圖片


徐緣的髮型好易認。(讀者提供圖片)


徐緣和Mandy昨晚在旺角蹺手行街斷正。(讀者提供圖片)


Mandy曾於2009年選港姐(IG圖片)


Mandy率先代爆徐緣會離婚。(IG圖片)


Mandy現為徐緣旗下《悶傳媒》的主編。(IG圖片)


徐緣在社交網承認對妻女有虧欠,但沒透露會離婚。(IG截圖)


聲稱是徐太的胞妹在社交網踢爆徐緣偷食Mandy。(IG截圖)



鍾意就快D Share啦!