掃呢頁CODE去手機

2020年1月6日 星期一

楊明:晒燉湯店人龍 楊明感激支持:香港充滿愛 __,楊明,

楊明多謝廣大市民支持。藝人楊明有份投資嘅燉湯店分店早前遭受破壞,不過佢依然堅持其政治立場,而女友莊思明亦力撐男友,更晒出店舖大排長龍嘅相。今日楊明亦喺 ...




楊明多謝廣大市民支持。


藝人楊明有份投資嘅燉湯店分店早前遭受破壞,不過佢依然堅持其政治立場,而女友莊思明亦力撐男友,更晒出店舖大排長龍嘅相。今日楊明亦喺網上再次晒出店內店外嘅人龍照,力證生意冇受影響,並感謝大家支持:「多謝各界朋友連日來的問候和廣大市民的支持,您們的心意我們全數收到了。另外,我亦在此向所有同事致歉,要你們受驚,實在抱歉!雖然你們每天都在無窮嘅壓力底下工作,但你們仍然保持專業嘅態度去服務顧客,真是感激不盡,最後請大家放心,我們一定可以撐過去,你們的支持和鼓勵令我感受到香港還是一個充滿愛的地方!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!