網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月4日 星期六

蕭正楠:【洪永城老是常出現】蕭正楠講造人即笠水 __,洪永城,蕭正楠,

唔使怕醜!藝人蕭正楠與洪永城(Tony)為無綫新劇《黃金有罪》出席宣傳活動,問到可有信心收視報捷?阿蕭笑言:「我對洪永城有信心,因為見少咗同事鬧佢,證 ...




唔使怕醜!


藝人蕭正楠與洪永城(Tony)為無綫新劇《黃金有罪》出席宣傳活動,問到可有信心收視報捷?阿蕭笑言:「我對洪永城有信心,因為見少咗同事鬧佢,證明佢有進步。」至於劇中Tony飾演一名愛撩事鬥非的小混混,他謂:「所以事前都睇咗唔少70、80年代嘅電影,學講當時興嘅潮語,每集都keep住講啲潮語咁。」在旁的阿蕭則讚他有當年許冠英的搞笑風格。


提到Tony連續三劇都有份,由《多功能老婆》到《丫鬟大聯盟》再有《黃金有罪》都見到他,阿蕭都忍不住說:「我戥觀眾慘,又係佢。」可怕觀眾睇到厭?Tony則言:「好彩三套角色都唔同,亦唔同年代。」問到他較喜歡那個角色?Tony笑言:「我偏向少少係鍾意呢套。」但即被阿蕭取笑說:「你套套劇都係咁,我記得你上次《丫鬟》時話鍾意《丫鬟》喎!」


另外,提到日前黃翠如貼出和阿蕭的合照,被網民發現阿蕭是穿了對方的外套,阿蕭笑言:「件衫男女着都好睇,有時佢會買啲衫大啲,可以撈亂着都OK,因為今次歐遊唔係帶好多衫去。」問到此行可有把握機會「造人」?他表示:「隨緣,今次去太多地方、又要揸車都好攰。(要中都可以一擊即中?)唔好問得太仔細」阿蕭指暫時沒有生B計劃,因老婆4月便要開劇,要工作為先。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!