網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月11日 星期六

劉愷威:傳楊冪撇小鮮肉 劉愷威笑晒見人一身輕 __,劉愷威,楊冪,

真係各有各精彩!藝人劉愷威、楊冪前年宣布離婚,去年楊冪就被指撻着內地小鮮肉魏大勛,大家都捕實二人幾時公開戀情,點知早兩日卻傳出已經分手,霧水情緣話咁快 ...




真係各有各精彩!


藝人劉愷威、楊冪前年宣布離婚,去年楊冪就被指撻着內地小鮮肉魏大勛,大家都捕實二人幾時公開戀情,點知早兩日卻傳出已經分手,霧水情緣話咁快就散,相反一直都係以單身寡佬見人嘅劉愷威,尋日就同第七期藝員訓練班同學搞25周年聚會,仲笑晒見人,真係睇見都知佢一身輕呀!


今次聚會都算非常齊腳,就好似劉愷威、吳家樂、張松枝、陳彥行、梁雪湄等,不過就獨欠陳展鵬一人。而佢哋一行12人更加瘋狂留倩影,梁雪湄喺社交網晒相,一大班人係咁合照,當中就見到劉愷威Chok到行現身,其他男士都佬味十足,係佢一個特別嫩口,果然Keep得好,而陳彥行更帶埋愛犬示人,真係Warm到爆呀。


梁雪湄就留言感嘆時光飛逝:「時間匆匆,一轉眼原來已經25年,但是感覺仍舊像昨天, 這份難得的友誼,大家都真的很珍惜❤️❤️❤️」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!