網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月6日 星期一

趙麗穎:大爆陳曉趙麗穎分手內幕?于正咁樣講… __,趙麗穎,陳曉,

「真人真事改編」真係唔好亂講…內地女星趙麗穎去年三月為老公馮紹峰誕下一子,依家全面復出幕前,幸福人妻形象深入民心,點知尋晚佢同與台灣女星陳妍希結婚近4 ...




「真人真事改編」真係唔好亂講…


內地女星趙麗穎去年三月為老公馮紹峰誕下一子,依家全面復出幕前,幸福人妻形象深入民心,點知尋晚佢同與台灣女星陳妍希結婚近4年嘅陳曉一段舊緋聞忽然再次被擺上枱,事源內地金牌製片人于正在社交平台講訴正在寫一部取材於真實故事的愛情劇,被網友指藍本係取自陳曉、趙麗穎嘅「一段情」,加上于正發文後秒刪博文,隨即引發熱議!


于正稱新劇內容全部取材於真實故事,其中一個單元講男女主角因戲生情,女孩愛男孩愛到令對方覺得快要窒息,但隨女孩愈來愈紅,男孩卻停在原地,二人最後分手各自成家,但男孩始終愛着女孩,網友即猜測故事似在講趙麗穎與陳曉當年嘅故事,更有人大鬧于正拎人哋舊情炒作,之後于正急急刪博,令件事變得更撲朔迷離。


今朝于正終於就秒刪一事回應:「沒有沒有,不是不是,散了散了!寫的時候沒想到你們說的那二位。」雖然係就係澄清咗,不過網友似乎唔多受落,依然認定故事係關趙麗穎同陳曉事。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!