掃呢頁CODE去手機

2020年1月5日 星期日

聞陳豪疫區武漢回港 李佳芯喊驚:全程佢企我隔籬! __,李佳芯,陳豪,

李佳芯(Ali)昨晚(4/1)到將軍澳電視城出席無綫《慈善星輝仁濟夜》,Ali會聯同陳豪在台上合演。事後Ali得陳豪剛從內地疫區武漢返港,Ali面有難 ...




李佳芯(Ali)昨晚(4/1)到將軍澳電視城出席無綫《慈善星輝仁濟夜》,Ali會聯同陳豪在台上合演。事後Ali得陳豪剛從內地疫區武漢返港,Ali面有難色:「頭先佢仲要全程企我隔籬呀,但應該冇事嘅,不過就睇下大家十日之內仲唔見唔見到我啦,我都有問過佢,佢話佢去嘅地方,距離爆發病情嘅地方相距好遠,不過佢就話落機入境香港嘅時候,睇得好緊,但我相信冇嘢嘅,只會諗今晚我哋嚟做善事,相信善有善報嘅,所以每個人都會冇事。」

李佳芯昨晚出席無綫《慈善星輝仁濟夜》籌款節目。(葉兆康攝)


李佳芯昨晚出席無綫《慈善星輝仁濟夜》籌款節目。(葉兆康攝)


李佳芯知道陳豪從武漢剛返港,與陳豪合照時向他打趣說:「我嚟做善事,你唔好搞我呀」,令現場傳出一遍笑聲。(葉兆康攝)


李佳芯知道陳豪從武漢剛返港,與陳豪合照時向他打趣說:「我嚟做善事,你唔好搞我呀」,令現場傳出一遍笑聲。(葉兆康攝)


李佳芯知道陳豪從武漢剛返港,與陳豪合照時向他打趣說:「我嚟做善事,你唔好搞我呀」,令現場傳出一遍笑聲。(葉兆康攝)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!