掃呢頁CODE去手機

2020年1月1日 星期三

何雁詩:孖鄭俊弘出埠度假 何雁詩嘟嘴獻吻放閃 __,何雁詩,鄭俊弘,

何雁詩同鄭俊弘去咗蘇梅島享受陽光與海灘。藝人何雁詩與鄭俊弘排除萬難終走在一起,二人不時在網上放閃,相當恩愛。日前難得二人有假期,即拍拖到蘇梅島享受陽光 ...




何雁詩同鄭俊弘去咗蘇梅島享受陽光與海灘。


藝人何雁詩與鄭俊弘排除萬難終走在一起,二人不時在網上放閃,相當恩愛。日前難得二人有假期,即拍拖到蘇梅島享受陽光與海灘,何雁詩在社交網分享二人在當地合照,見他們坐在沙灘上,在藍天白雲下拎住香檳碰杯,甚有詩情畫意。細心啲睇,仲見到何雁詩開心到嘟晒嘴向男友隔空獻吻,非常甜蜜!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!