網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月31日 星期五

吳若希:搵開鎖佬爆男友屋企 吳若希發癲狂打爛嘢 __,吳若希,

野蠻女友係咪呢啲?歌手吳若希(Jinny)曾多次公開力數老公Alex不是,早前更曾被師傅叮囑注意「夫妻宮」,鼠年可能會婚變!最近佢就喺有份主持嘅《姊妹 ...




野蠻女友係咪呢啲?


歌手吳若希(Jinny)曾多次公開力數老公Alex不是,早前更曾被師傅叮囑注意「夫妻宮」,鼠年可能會婚變!最近佢就喺有份主持嘅《姊妹淘》中,自認「癲」!


佢自爆當時同男友(即老公Alex)分開過一段時間,跟住佢就上對方屋企時,發覺換咗密碼鎖:「即係擺到明要隔開我啦,以後諗住唔見我啦?」之後佢就搵開鎖佬上去爆門,而佢透露因為確實喺嗰度住過,保安又認得佢,所以自稱把鎖有問題,叫師傅爆鎖!不過癲處未算癲,入到去佢打爛晒啲嘢:「包括電視魚缸花樽床啦…」嚇到身邊嘅蔡嘉欣、張寶兒及嘉賓黃嘉樂O晒嘴!


當被問到點樣同Alex和好時,Jinny就笑言:「和好唔到㗎,所以我好憎佢㗎依家!哈哈哈~」佢又好享受「一個願打、一個願捱」嘅關係,覺得鬧交可以增進感情,而嘉樂就笑言:「我又Buy佢呢樣嘢,佢又唔係真係變態嘅,誇張咗啫!」又話鬧完交一定係自己Say Sorry先:「因為我好愛我另一半!」個個都大讚好Sweet呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!