掃呢頁CODE去手機

2020年1月10日 星期五

廖子妤:廖子妤講明撻唔着吳肇軒 原因關咩事? __,廖子妤,

今次真係輸喺起跑線喇…藝人廖子妤與吳肇軒為ViuTV劇集《地產仔》開工,同聲表示對即將煞科感不捨,一身型格打扮的子妤,透露劇中被人稱為「魚哥」:「角色 ...




今次真係輸喺起跑線喇…


藝人廖子妤與吳肇軒為ViuTV劇集《地產仔》開工,同聲表示對即將煞科感不捨,一身型格打扮的子妤,透露劇中被人稱為「魚哥」:「角色講我曾受傷害,但個造型好舒服,好似有個保護殼咁,見大家時都冇咁驚,我同肇軒都第三次合作,私下又係朋友,所以拍得好開心。」


而二人於劇中有感情線,肇軒更要把子妤的冰山融化,問到子妤現實中有否容易被男仔融化?她說:「肯氹我就肯笑。(咁肇軒啱唔啱你?)雖然我單身,但大家太熟,當佢係細佬,冇呢個諗法。」


談到同劇的胡子彤受情傷,肇軒大讚對方堅強,更說:「如果有咩需要搵我哋(有冇朋友介紹?)要諗吓,因為佢太好,要搵個好好嘅先介紹,我都好鍾意佢㗎!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!