掃呢頁CODE去手機

2020年1月27日 星期一

武漢肺炎:無懼肺炎!曾華倩李松蔓照返內地過年 __,新型肺炎,曾華倩,李松蔓,武漢肺炎,

真係好勇...武漢肺炎蔓延全球,令大家人心惶惶,唔少人都盡量避免返內地。不過藝人曾華倩無懼肺炎,依然返鄉下祭祖過年,果然有孝心!見華倩戴晒口罩,做足保 ...




真係好勇...


武漢肺炎蔓延全球,令大家人心惶惶,唔少人都盡量避免返內地。不過藝人曾華倩無懼肺炎,依然返鄉下祭祖過年,果然有孝心!見華倩戴晒口罩,做足保護措施,誠心上香,但唔見阿仔陪伴左右,唔知有冇陪媽媽一同回鄉呢?佢上載照片並留言:「回鄉下開年兼拜祖先及祠堂。早上還擔心天氣是陰天,有少微雨,還擔心呢!真是天公作美,竟然拜神要開始時,變陽光普照,所以,非常順利進行,任務完成。謝謝祖先保佑!」


而李松蔓搭高鐵到北京時,同樣戴晒口罩同墨鏡,佢仲話架車仍然有停武漢站:「我們的高鐵香港至北京G80次居然停靠武漢,依然有很多人下車,只是不讓上車了,隔着窗看看武漢,保佑這個城市盡快恢復平靜吧!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!