掃呢頁CODE去手機

2020年1月29日 星期三

余文樂:【成疊錢晒你冷】余文樂豪賭實況曝光 __,余文樂,

上得賭枱就要放低感情?唔少人趁新年都會試吓運氣圍埋賭兩手,好似藝人余文樂咁,三年前同「台灣皮帶大王」千金王棠云結婚,嚟到農曆年嘅日子,梗係要去台灣外家 ...




上得賭枱就要放低感情?


唔少人趁新年都會試吓運氣圍埋賭兩手,好似藝人余文樂咁,三年前同「台灣皮帶大王」千金王棠云結婚,嚟到農曆年嘅日子,梗係要去台灣外家拜年,趁住得閒佢仲約咗一班朋友出嚟團拜,當中歌手周興哲都喺度,撞啱其中一個朋友生日,但係搞笑地有蛋糕冇蠟燭,余文樂諗到條橋點着個火機扮蠟燭畀壽星吹,都算係幾有急才。之後食完飯就操番兩手啤牌,開頭都係玩吓籌碼,點知愈玩愈認真,余文樂High爆攞個銀包出嚟,露出一臉奸笑,慢慢攞成疊錢出嚟擺喺枱面,個樣似係想「晒你冷」,一班朋友聚埋都玩咁大,果然係賭枱上冇友情!最後戰情如何就不得而知,不過周興哲就喺社交度話自己原本贏大錢,不過最後輸番晒,所以過年時節玩吓就好,千祈唔好賭身家呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!