掃呢頁CODE去手機

2020年1月19日 星期日

《大醬園》:被何廣沛睇全相 朱晨麗焗住嫁 __,何廣沛,朱晨麗,

會唔會戲假情真呢?無綫當紮花旦朱晨麗(朱朱)一劇接一劇,在剛播完的《多功能老婆》劇集中演技備受讚賞,隨即在另一部民初新劇《大醬園》乘勢追擊,劇集不但撮 ...




會唔會戲假情真呢?


無綫當紮花旦朱晨麗(朱朱)一劇接一劇,在剛播完的《多功能老婆》劇集中演技備受讚賞,隨即在另一部民初新劇《大醬園》乘勢追擊,劇集不但撮合朱晨麗與何廣沛這對緋聞男女,劇中兩人由冤家變成夫妻,還安排一場瀑布出浴戲!


日久生情


劇情講朱朱一向在瀑布下的水潭沖涼,有日發現冤家何廣沛正在游泳,令到朱朱更討厭他,但劇中朱朱未曾拍拖,但被異性看過全相,被迫要對方負責任,朱朱無可奈何下嫁何廣沛。雖然婚後朱朱仍相當討厭這位老公,但相處久了漸漸被對方改變自己的內心世界。


勁讚何廣沛體貼


講到拍攝這場出浴戲,朱朱很感激導演及工作人員:「我哋身後瀑布好靚,但水流好急,如果唔小心跣親或差錯腳就會好危險,導演同所有工作人員好有專業精神,為咗一個最靚鏡頭,完全不顧自身安全,好危險咁擒上擒落攞最靚角度,大家知道我唔識游水,特登請咗一位救生員,公司好錫我,拍攝時候救生員一直拉住我,驚我跣一跣就會被水沖走,正式開拍時先鬆手,呢場戲拍出嚟環境好靚,好感謝大家嘅敬業精神。」至於何廣沛,朱朱亦表示感謝,鏡頭前要鬧交,但背後其實相當溫馨:「一停機佢(何廣沛)即刻過嚟拖我隻手扶我,好有男士風度,雖然拍嗰日係最凍,但感覺好溫暖。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!