掃呢頁CODE去手機

2020年1月9日 星期四

聞胡鴻鈞新歌講初戀醫生女友 許廷鏗:唔知係咪搵我笨 __,胡鴻鈞,許廷鏗,

許廷鏗和胡鴻鈞經常互相宣傳。
聞胡鴻鈞新歌講初戀醫生女友許廷鏗:唔知係咪搵我笨許廷鏗和胡鴻鈞經常互相宣傳。許廷鏗(Alfred)到電台宣傳新碟《拾》,雖然在去年推出,慶幸仍有耐力宣 ...




聞胡鴻鈞新歌講初戀醫生女友 許廷鏗:唔知係咪搵我笨

許廷鏗和胡鴻鈞經常互相宣傳。

許廷鏗(Alfred)到電台宣傳新碟《拾》,雖然在去年推出,慶幸仍有耐力宣傳至今,也感謝公司揼本,10首歌中已拍了6首MV。笑問是否出賣色相才能「賺」宣傳資源?Alfred笑說:「如果值錢我怕咩賣呀!不過現在可以用低成本製作,好似《荒廢之綠洲》就是3個人在西貢見到夕陽便落車拍。」他稱現已籌備今年底推出的大碟,望儲夠100首歌開騷。

對密友胡鴻鈞推出新歌《沒身份妒忌》,笑問是否唱給他聽?Alfred說:「不知道是否唱給我聽,好似話講初戀女友,對方也是醫生,唔知係咪搵我笨。」他又扯開話題指吳業坤也出新歌,望新一年大家出更多歌便百花齊放!




鍾意就快D Share啦!