掃呢頁CODE去手機

2020年1月14日 星期二

【黃何大戰難產】秋生切親手入院縫針未能到港台 何君堯單拖受訪 __,何君堯,黃秋生,

何君堯於7時40分到,但近8時秋生都未見人,《蘋果》致電聯絡秋生,他在電話表示:「我冇去呀,第一,外父入醫院,我煮嘢食切傷手,要去縫針,啱啱去到洗傷口 ...






何君堯於7時40分到,但近8時秋生都未見人,《蘋果》致電聯絡秋生,他在電話表示:「我冇去呀,第一,外父入醫院,我煮嘢食切傷手,要去縫針,啱啱去到洗傷口,外父又話危急,我要趕去第二間醫院,而家外父走咗,我等緊縫針,要縫3針,切到好杰,手指公傷咗,手指公代表長輩,切傷時個心都離一離。」



對於不能到港台出席黃何大戰,大家好失望,秋生說:「由得佢失望,我絕望添呀!可能上天安排叫我唔好去。」



港台《視點31》的監製尤翠茵,在節目開始前現身,向在場的傳媒表示黃秋生未能到場的原因,她說︰「我係《視點31》節目嘅監製尤翠茵,非常之唔好意思,黃秋生突然同我哋講有突然事件嚟唔到,我哋會決定繼續同何君堯做訪問,我哋同事亦去咗搵黃秋生,我哋盡量希望喺現場同佢做到訪問,希望大家繼續留意我哋節目,唔該晒咁多位。」








鍾意就快D Share啦!