掃呢頁CODE去手機

2020年1月5日 星期日

佘詩曼呻冇發展對象 __,佘詩曼,

佘詩曼表示稍後會買衫仔去探梁靖琪的B仔。
佘詩曼昨日以代言人身份到金鐘出席美容品牌開幕活動,同場還有吳嘉龍、馬詩慧及細女王麗嘉等。阿佘表示趁放假,到日本、泰國及台灣充電。問她在內地工作時可遇到 ...




佘詩曼昨日以代言人身份到金鐘出席美容品牌開幕活動,同場還有吳嘉龍、馬詩慧及細女王麗嘉等。阿佘表示趁放假,到日本、泰國及台灣充電。問她在內地工作時可遇到心儀對象?她笑謂:「都係合作對手咋,暫時冇發展對象。」好友梁靖琪日前誕下囝囝,阿佘指BB剛剛照完燈出院,睇相後覺得他似父母有大眼睛,稍後會買衫仔去探望。她新年後會再到內地開工,但暫時不會去武漢,希望當地肺炎疫情盡快平息。

馬詩慧被問到對於大女王曼喜新女友的評價,她說:「最重要都係佢自己嘅感覺。」王麗嘉笑指胞姊太快換畫:「我哋拍拖嘅方式好唔同,我次次都叫佢識耐啲先,佢唔聽我講之嘛。」

採訪:盧妹

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!