掃呢頁CODE去手機

2020年1月12日 星期日

劉倩婷:紀念十年友誼!劉倩婷孖同屆港姐遊泰留倩影 __,劉倩婷,港姐,

2009年港姐合體!2009年港姐冠軍劉倩婷(Sandy)與同屆港姐亞軍李姿敏、落選佳麗馬詠恩,早前為了紀念這段友誼十周年,相約一起前往泰國度假,前後 ...




2009年港姐合體!


2009年港姐冠軍劉倩婷(Sandy)與同屆港姐亞軍李姿敏、落選佳麗馬詠恩,早前為了紀念這段友誼十周年,相約一起前往泰國度假,前後去了三、四天。Sandy透露由於各自為家庭而忙碌,今次是真真正正三個人一齊去旅行,可以放低所有嘢,享受美食、傾吓心事、做吓Spa,畢竟平時湊小朋友,抱住出出入入都比較攰。


感激多年相伴


三人更特別聘請攝影師為她們拍了一輯紀念專輯,在cafe入面的美麗花牆留影,十分漂亮。Sandy說:「想留念吓,希望以後有好多個十年,一齊度過,無論係香港或其他地方,都聚在一起,喺大家生命裏,生活裏面互相扶持,Sharing good and bad times,珍惜咁難得嘅友誼,好多謝佢哋一路以來的陪伴。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!