掃呢頁CODE去手機

2020年1月31日 星期五

城城叫老婆唔好出街 __,城城,郭富城,

戴上口罩的城城,過閘機時都要拉低口罩!
城城叫老婆唔好出街郭富城昨日着到紅噹噹現身機場出發到美國巡唱,面對武漢肺炎肆虐,他和經理人小美都做足準備戴上口罩,他見到同行人員更教他們正確戴口罩方法 ...




城城叫老婆唔好出街

郭富城昨日着到紅噹噹現身機場出發到美國巡唱,面對武漢肺炎肆虐,他和經理人小美都做足準備戴上口罩,他見到同行人員更教他們正確戴口罩方法,問到美國之行太太方媛可有擔心?他說:「太太有叫小心啲,成日提我要戴口罩,小朋友就留喺屋企做足防疫措施。(唔准出門?)喺屋企唔好出街嘞!小朋友留喺屋企唱歌。」

此行預計留十多日,所以太太未有隨行,城城說:「原本係我去美國時,佢返去上海,後尾就唔返喇!(禁足太太返去?)唔關事,依家大家盡量都留喺屋企,冇必要唔好出街,祝大家身體健康,新年快樂,希望快啲冇事!」他邊行邊看着平板電腦說:「你睇,我都有睇住新聞(口架)!(Check住疫情?)都要睇緊情況。」過閘機時他有拉低口罩,並跟大家揮揮手說身體健康。

  • 放大圖片





鍾意就快D Share啦!