掃呢頁CODE去手機

2020年1月15日 星期三

魏駿傑:舊愛魏駿傑離婚 何婉盈:廿年冇聯絡 __,何婉盈,魏駿傑,

何婉盈同魏駿傑拍過幾年拖。 藝人何婉盈出席活動,講到27年前曾和魏駿傑拍拖三年,現前度和年輕廿歲的老婆張利華離婚,她坦言有留言對方的新聞,但分手後零聯 ...




何婉盈同魏駿傑拍過幾年拖。 


藝人何婉盈出席活動,講到27年前曾和魏駿傑拍拖三年,現前度和年輕廿歲的老婆張利華離婚,她坦言有留言對方的新聞,但分手後零聯絡:「都20多年冇聯絡,嗰時25歲,我要返去讀書、又離開無綫,咁啱同佢分開咗,對佢呢件事都冇乜回應啦。」


問兩人間可有共同朋友?她就話:「冇呀,可能嗰時資訊冇咁發達,電腦又咪有咁前進,以前喺無綫至依家仲有聯絡嘅只得幾個,最多聯絡係梁小冰,其他人都冇乜。」更笑言:「都20幾年前嘅事,我都想講畀大家知,其實我入行時只得幾歲。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!