掃呢頁CODE去手機

2020年1月28日 星期二

林峯:林峯一擊即中造人成功?林夏薇笑住咁講… __,林峯,林夏薇,

林峯傳造人成功,林夏薇話恭喜佢!40歲嘅林峯喺除夕宣布同拍拖約兩年嘅34D索模女友張馨月成婚,有指因林峯係長子,父母急於抱孫,乖新抱即加緊生B大計,密 ...




林峯傳造人成功,林夏薇話恭喜佢!


40歲嘅林峯喺除夕宣布同拍拖約兩年嘅34D索模女友張馨月成婚,有指因林峯係長子,父母急於抱孫,乖新抱即加緊生B大計,密密睇隱世中醫調理身子助懷孕。有消息指兩人一擊即中造人成功,據兩人密友透露,喺醫師嘅中藥及教授行房日子下,張馨月已懷有「鼠B」!


林峯堂妹林夏薇接受東網訪問時笑住話:「係咩?未收到風喎!不過如果係(真)當然好啦,如果係(真)戥佢開心,恭喜佢啦,不過我就未收到消息嘅!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!