網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月5日 星期日

古明華:【隨身帶口罩】古明華有番頭髮自信返晒嚟 __,古明華,

古明華之前有脫髮煩惱,好彩依家生番晒!藝人古明華以代言人身份出席生髮產品活動,透露半年前開始甩頭髮,太太亦以「地中海」形容他,曾試過不同護髮產品,亦詢 ...




古明華之前有脫髮煩惱,好彩依家生番晒!


藝人古明華以代言人身份出席生髮產品活動,透露半年前開始甩頭髮,太太亦以「地中海」形容他,曾試過不同護髮產品,亦詢問過過來人張衞健意見,但情況仍未有改善,幸及後認識產品老闆,速成今次合作計劃。


問到脫髮是否壓力所致?他說:「壓力加上中年危機,之前試過好尷尬,明明洗咗頭,但整頭嘅同事話我多頭皮似冇洗,撞啱呢排忙緊劇集《逆天奇案》同排緊舞台劇,Keep唔到日日洗,依家見有效果,真係自信返晒嚟!(唔收錢都肯?)又唔好,咁嘅環境有錢收都好。」


談到武漢近日疑爆發疫症,問到他到國內工作時可會擔心?古明華坦言少不免會擔心:「身體係自己,但就唔會推工作,做好啲防禦功夫同埋隨身帶住口罩。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!