掃呢頁CODE去手機

2020年1月26日 星期日

李璨琛:點解唔戴口罩?李璨琛囡囡出巡玩到唔見鞋 __,李璨琛,

玩到鞋都唔見咗!結咗婚8年嘅藝人李璨琛(Sam)早兩年升呢做老竇,佢囡囡李元元憑住cute爆圓面加肥嘟嘟肚腩仔,火速成為網民最鍾意嘅星二代之一,佢個社 ...




玩到鞋都唔見咗!


結咗婚8年嘅藝人李璨琛(Sam)早兩年升呢做老竇,佢囡囡李元元憑住cute爆圓面加肥嘟嘟肚腩仔,火速成為網民最鍾意嘅星二代之一,佢個社交網已經有超過十萬人追隨,就知元元嘅魅力有幾勁!


趁住鼠年啱啱嚟到,Sam同老婆及元元出街走返轉,元元反傳統唔着紅噹噹嘅衫,選擇着《龍珠》入面「餃子」一角嘅裝束,雖然少咗喜慶感覺,不過一樣可愛到爆!小朋友玩到攰梗係要上番BB車休息吓,Sam就負責推車仔,元元坐喺㗎車度不知幾梳乎仲腳揈揈,睇真啲,佢右腳竟然係赤腳!明明之前都見到佢兩隻腳有着鞋,相信都係玩得太開心甩咗隻鞋都唔知,媽咪仲搞笑代元元喺社交網度問「#老母我隻鞋呢」。


唔少網民都話佢哋一家真係夠晒搞笑畀咁多歡樂大家,不過就有人發現Sam一家三口出街完全冇戴口罩,似乎防疫意識低咗啲,留言提醒Sam為家人健康着想,出街都係要戴番口罩隱陣。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!