掃呢頁CODE去手機

2020年1月27日 星期一

高比拜仁逝世:高比拜仁離世 房祖名炎亞綸晒合照悼念 __,房祖名,炎亞綸,

R.I.P.傳奇籃球巨星高比拜仁於加州因直升機失事意外身亡,終年41歲,消息震驚全球!不少娛圈中人均是高比的粉絲,周杰倫便是其中之一,他更曾與高比合唱 ...




R.I.P.


傳奇籃球巨星高比拜仁於加州因直升機失事意外身亡,終年41歲,消息震驚全球!不少娛圈中人均是高比的粉絲,周杰倫便是其中之一,他更曾與高比合唱一曲《天地一鬥》成為佳話,而高比運用其影響力參與慈善活動,於2011年曾與章子怡出席慈善晚宴推動青少年成長計劃。


不少藝人均在社交網留言表示不敢相信高比離世的消息,房祖名上載與高比的合照留言:「Can't sleep tonight。」前無綫體育主播伍家謙就話一個影響佢一生嘅人就咁走咗,唔想接受希望係假新聞。而李珊珊就上載高比名句「I draw from the crowd a lot.(我喺群眾身上學到好多嘢)」嚟悼念一代球星,而炎亞綸亦有晒出同高比嘅合照,除咗話唔接受外,仲留言多謝喺高比身上學到好多嘢。張景淳就話無論邊個聽到呢個消息都好難相信,高比實在走得太早,仲叫大家要珍惜眼前人。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!