掃呢頁CODE去手機

2020年1月2日 星期四

【頭條獨家】硬撼千嬅小紅爭視后 朱晨麗狂呻壓力大:只求唔好輸得咁慘 __,朱晨麗,楊千嬅,視后,

朱晨麗上咗位成為無綫姐仔。尤其喪喊表情,被讚好戲。原來朱朱好聽偶像千嬅及她媽咪說話,提示她要做就要做到最好。
【頭條獨家】硬撼千嬅小紅爭視后朱晨麗狂呻壓力大:只求唔好輸得咁慘朱晨麗上咗位成為無綫姐仔。尤其喪喊表情,被讚好戲。原來朱朱好聽偶像千嬅及她媽咪說話,提 ...




硬撼千嬅小紅爭視后朱晨麗狂呻壓力大:只求唔好輸得咁慘朱晨麗上咗位成為無綫姐仔。尤其喪喊表情,被讚好戲。原來朱朱好聽偶像千嬅及她媽咪說話,提 ...




【頭條獨家】硬撼千嬅小紅爭視后 朱晨麗狂呻壓力大:只求唔好輸得咁慘



朱晨麗上咗位成為無綫姐仔。尤其喪喊表情,被讚好戲。原來朱朱好聽偶像千嬅及她媽咪說話,提示她要做就要做到最好。

朱晨麗(朱朱)於剛剛播完劇集《多功能老婆》中演「十三點」闊太思蕾,尤其懷疑老公有「小三」爆喊場口,演技受讚賞,人氣爆登㗎!連網民都封她做「女神」。而喺TVB台慶頒獎禮中,她就硬撼楊千嬅、惠英紅、李施嬅、唐詩詠等力爭視后及「最愛歡迎電視女角色」。她哈哈大笑說:「真係好似發緊夢咁,我好大壓力,希望唔好輸得咁慘不過,無論係點,我好記得千嬅媽咪提示過我話:『一係唔好做,一做就要做到最好!』呢句話對我影響好大,我受教喇!」 採訪:方騫平 服裝:Magazzin Group 化妝:Soie IP 髮型:Franco Chung @Leonardo 3 Hair corner 場地:la bo la @ Lee Tung Avenue

樣靚身材正朱朱趁拍《多功能老婆》前,去了峇里度假,泳裝照上載到社交網派福利。
樣靚身材正朱朱趁拍《多功能老婆》前,去了峇里度假,泳裝照上載到社交網派福利。
劇中和洪永城係夫妻,朱朱好入戲。

劇中和洪永城係夫妻,朱朱好入戲。

入行8年,前期朱晨麗因為未裝備好自己,一度好慘咁坐冷板櫈,冇工開。不過,經過一番努力下,𠵱家發展得愈嚟愈好,憑住劇集《多功能老婆》嘅出色演技,成功上位成為TVB姐仔,朱朱笑得好開懷話:「好感恩公司畀到我咁大嘅鼓勵,令我有努力嘅動力,我諗以後要雙倍努力去備課睇劇本。其實有段時間裹足不前,我曾經懷疑過自己係咪唔啱做呢行呢?檢討過後原來係自己做得唔夠好。今次拍《多功能老婆》跟楊千嬅同陳煒戲裏戲外做咗好姊妹,尤其千嬅好犀利,好羨慕佢能夠同時兼顧到事業同家庭,簡直係人生勝利組,人生幸福美滿。不過,就算上天畀佢條件,我見佢真係好努力。記得有次我去睇佢演唱會時,有機會同千嬅媽咪交談,千嬅媽咪提示我:『一係唔好做,一做就要做到最好!』呢句話我銘記於心!」  

拍完《多功能老婆》,朱朱跟楊千嬅同陳煒戲裏戲外做咗好姊妹。

拍完《多功能老婆》,朱朱跟楊千嬅同陳煒戲裏戲外做咗好姊妹。
劇集《特技人》中飾演特技人的朱晨麗要着泳衣做出高難度動作。

劇集《特技人》中飾演特技人的朱晨麗要着泳衣做出高難度動作。

未敢奪視后

今年台慶頒獎禮朱朱有份提名角逐「女喜」及視后,好得寵。兩年前朱朱憑攞到《超時空男臣》「女配」,問她可有信心再下一城,晉階視后?她嘩了一聲說:「獎項呢啲講機緣,我只係盡力做好角色,獲提名經已好開心,心目中千嬅、小紅姐先係視后,但唔緊要,人生有高有低,咁樣先知道點樣可以企返起身,最重要做好本份,我會為佢哋打氣。」

與何廣沛緋聞停不了,兩人相當合襯。

與何廣沛緋聞停不了,兩人相當合襯。
朱晨麗憑劇集《超時空男臣》曾獲「最佳女配角」。

朱晨麗憑劇集《超時空男臣》曾獲「最佳女配角」。

鍾意就快D Share啦!