掃呢頁CODE去手機

2020年1月20日 星期一

張敬軒:張敬軒現身醫院 解釋「失蹤」原因 __,張敬軒,

冇出席頒獎禮的軒仔,連自己拎咗咩獎都唔知。歌手張敬軒約2時現身養和醫院,半小時後步出醫院大方拍照。問到他是探病還是自己看醫生?他說:「嚟探朋友,大家保 ...




冇出席頒獎禮的軒仔,連自己拎咗咩獎都唔知。


歌手張敬軒約2時現身養和醫院,半小時後步出醫院大方拍照。問到他是探病還是自己看醫生?他說:「嚟探朋友,大家保重身體。」又指農曆新年將會留港與朋友拜年,又叮囑大家要注意身體,2020年最緊要身體健康。


談到他沒有出席樂壇頒獎禮,軒仔説:「我啱啱先返嚟,去咗日本錄音,嚟緊有新碟出。(攞咗男歌手獎,開心嘛?)我未知,返到嚟問問公司。(未統計自己拎咗幾多個奬?)未呀!依家身體緊要。」


賭王何鴻燊四太梁安琪,約2時多步出養和醫院,急步上車,問到何生身體如何和新年怎樣過?她沒有回應,但上車亦有和記者講再見。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!