掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

斷腳撐拐仗獲靚仔愛心照顧 衛詩雅拒絕關智斌公主抱 __,衛詩雅,關智斌,

衛詩雅撐住拐仗有4個靚仔照顧真窩心。
斷腳撐拐仗獲靚仔愛心照顧衛詩雅拒絕關智斌公主抱衛詩雅撐住拐仗有4個靚仔照顧真窩心。衛詩雅於ig貼上撐住拐仗,在陳家樂、關智斌(Kenny)、洪卓立和楊 ...




斷腳撐拐仗獲靚仔愛心照顧 衛詩雅拒絕關智斌公主抱

衛詩雅撐住拐仗有4個靚仔照顧真窩心。

衛詩雅於ig貼上撐住拐仗,在陳家樂、關智斌(Kenny)、洪卓立和楊天宇攙扶下齊展笑合照,留言:「你地(哋)又靚仔又有愛心,仲咁照顧傷殘人仕,簡直無得頂啊❤️!但⋯⋯其實我自己行得咖(㗎)啦,我覺得好似會穩陣D(啲)😅 #三夫當關 #因為腳傷所以拍唔到衛食攻略住」。

衛詩雅於聖誕期間到北海道滑雪跌斷左腳,至今逾月仍未康復。Kenny給她留言:「辜負我的一片好心😤!btw, get well soon😘」,原來Kenny話要公主抱詩雅,所以詩雅回覆Kenny:「好驚你個公主抱啊😂🙈🙈」。




鍾意就快D Share啦!