掃呢頁CODE去手機

2020年1月6日 星期一

戴祖儀:扮春麗會變暴力?戴祖儀追打劉穎鏇屁股 __,劉穎鏇,戴祖儀,

戴祖儀話想做打女好耐~藝人戴祖儀加入資訊節目《學是學非》成為新一代是非精,可盡情展示搞笑本色,最近她在節目中扮演春麗,跟穿上大隻肌肉衫的扮「蘇聯佬」的 ...




戴祖儀話想做打女好耐~


藝人戴祖儀加入資訊節目《學是學非》成為新一代是非精,可盡情展示搞笑本色,最近她在節目中扮演春麗,跟穿上大隻肌肉衫的扮「蘇聯佬」的劉穎鏇(Tiffany)互打,兩人愈打愈忘形,祖儀更喪打Tiffany屁股,之後幾位主持協助教授做實驗講解如何「炮製」波動拳。


戴祖儀直言這次拍攝非常過癮,最難是忍笑:「好正!想做打女好耐㗎喇!雖然淨係玩咁打咗兩吓,但已經好過癮,我以前都有打過街霸,所以好有回憶,依家我愛上玩Cosplay喇!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!