掃呢頁CODE去手機

2020年1月14日 星期二

葉璇:葉璇自爆有人追:可能再同小默拍拖 __,葉璇,

葉璇唔排將來可能會再同小默拍拖。藝人葉璇近日返港,今午到電台接受訪問。談到理財之道,她表示自己於投資方面主要是買入藍籌,方便作長線投資。她恭喜榮升視帝 ...




葉璇唔排將來可能會再同小默拍拖。


藝人葉璇近日返港,今午到電台接受訪問。談到理財之道,她表示自己於投資方面主要是買入藍籌,方便作長線投資。她恭喜榮升視帝的馬國明,當記者打趣指馬國明已回復單身,二人可以約會,她自爆近日已有對象「正在約會中」﹕「咁我都信馬國明亦有追求者,會選擇高質素、有氣質同有學歷嘅對象,唔需要搵我。」


談到與前男友「小默先生」的關係,她坦言:「我喺北京、佢喺上海,異地情比較難維繫,但大家仲有聯絡,做唔成情人可以做異地朋友。如果將來年紀大啲唔使考慮事業,可能會再拍拖呢。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!