掃呢頁CODE去手機

2020年1月28日 星期二

鍾嘉欣:本命年有衝擊!鍾嘉欣希望發掘更多才能 __,鍾嘉欣,

屬鼠嘅鍾嘉欣話本命年對自己有一定衝擊。藝人鍾嘉欣農曆新年前旋風式訪港出席活動,現時已返回加拿大過年,與家人共享天倫。生肖屬鼠的她答應團隊今年在工作上會 ...




屬鼠嘅鍾嘉欣話本命年對自己有一定衝擊。


藝人鍾嘉欣農曆新年前旋風式訪港出席活動,現時已返回加拿大過年,與家人共享天倫。生肖屬鼠的她答應團隊今年在工作上會更加努力,她笑謂在本命年對自己也會有一定衝擊,希望發掘到自己更多的才能,用過去三十多年的經驗給觀眾發放正能量。


過年形式並不是最重要,只要一家人齊齊整整就足夠,她說:「依家住喺溫哥華,喺我出世、成長嘅地方,過年可以陪住屋企人已經好滿足。以前喺香港拍劇,過年其實唔開心,因為新年個個都係一家人過,但係我就自己一個,所以前對新年唔係咁期待,依家就好期待,因為可以陪住屋企人。」


刻意教仔女廣東話


她最記得小時候踏正十二點過年,媽媽就會叫全家人出外走一圈行過好運。她說:「我都希望盡量保存習俗,雖然老公都好西化,但屋企都會放全盒、掛揮春、小朋友着旗袍仔、教佢哋拜年氹長輩開心。」她一對仔女分別一歲及三歲,她亦刻意教仔女廣東話,她說:「好肯定佢哋九成聽得明廣東話,但佢哋答我就選擇英文,我已經好刻意同佢哋講廣東話,因為身為中國人,冇理由唔識自己嘅語言,識多種語言,對佢哋將來亦都好,機會增加,遲啲都會帶佢哋返香港留一段長時間學廣東話。」


講到過年氣氛,她指加拿大自然沒有香港過年那麼濃烈,不過,她就變身屋企的「習俗顧問」,她說:「因為老爺、奶奶都比較西化,反而佢哋問番我中國人新年應該點過,幾時食團年飯?有乜習俗?要我教番佢哋。其實我都唔係好識,因為由細到大都係媽咪處理,我哋跟住去做。」


服裝:St.John
鞋:Rene Caoville
化妝:小白

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!